Hát péntek este elbúcsúztunk mindenkitől, ami nem volt könnyű mert fura volt elköszönni a tőlük. Annyira járt a fejem a hazaúton és azon hogy a többbiket nem látjuk hogy nem tudtam elaludni és csak forgolódtam így végül úgy döntöttem nem fogok aludni...így hát megnéztem kb 3 napi barátok közt adagot, majd elkezdtem készülődni az útra. 4:15re jött értünk a taxi amivel szépen időben ki is értünk az állomásra. Hát tipikus hogy ilyenkor kell késni a vonatnak fél órát így hajnali 5kor ott álltunk és fagyoskodtunk. 
Megérkeztünk nagy nehezen és megfagyva a reptérre, igaz hogy 3 órával előbb értünk oda de szerencsére már be lehetett csekkolni. Felpakoltuk Katával a böröndjeinket mire monta a fószer hogy túlsúlyunk van 48 kiló a 2 börönd. Hát én megkértem hogy mondja meg melyik a nehezebb és kiderült Kata böröndje volt 28 kiló így neki kellett fizetnie a túlsúlyért. Én közben megkaptam a jegyemet, majd elsétáltunk befizetni a büntetést hogy megkapjuk az ő jegyét is. Kérdezem tőle hogy akkor tényleg mellettem ülsz, mire nézem hogy nem stimm mert ugyanazon a széken ülünk...majd látom hogy az én nevem áll a jegyén, így nekem már 2 jegyem van. Montam azonnal szóljon hogy írják át az ő nevére, mert a béna check in-es csávó az én nevemre állította ki Kata büntetését. Mondjuk megjegyeztem felölem ülhe az ölembe csak valszeg az öv nem érne körbe minket. :D Hát ilyen is csak velünk történhet meg.
Így végülis örültünk hogy korán értünk ki mert ez sok időt elvett. Az ellenőrzésnél persze elfelejtettem kivenni a fél literes üveget amiért rámszóltak. Nah hát végre beértünk és megnéztem honnan indul a gépünk majd megnéztem Ander gépe honnan megy aki fél órával később indult mint mi. Hát hihetetlen de a mellettünk lévő kapuból indult. Így irtunk neki sms-t hogy siessen és akkor tudunk még találkozni. Már be kellett szállnunk a gépbe és én utoljára kisétáltam hátha megjött, de nem így fordultam vissza mire pont megláttam hogy bekanyarodik. Huh hát Katával úgy megörültünk, hogy végül el tudtunk köszönni tőle. Tiszta filmes jelenet volt ahogy ott állt és integettünk egymásnak miközben besétáltunk a kapuba. :)
A gépen nem voltunk sokan de minden sorban üllt 1-2 ember, de a legvégén egyetlen 1 üres sor maradt ki és azaz előttünk lévő volt. Na gyorsan odatelepedtem és máris aludtam. Legközelebb akkor keltem mikor hallottam hogy érkezik a kaja. Gyors evés után ismét alvás jött, s a jófej stuardess hozott nekem párnát meg takarót (ami a táskámban landolt végül:D )
Mikor Magyarország felé értünk megláttam a sok havat és már montam forduljunk is vissza rögtön. :) 
Hát tudtam én hogy sztárok leszünk mikor hazajövünk, de azért tv stábra nem gondoltam. :D Majd nem tudom milyen csoda folytán de életemben először elsőnek kaptam meg a böröndömet így aztán pikk pakk otthon is voltam. :) csak ne lenne ilyen hideeeeeeg brrrr

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr81610934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.12.21. 18:42:40

Ez a két jegy egy helyre ez jó! De másrészről a túlsúlyos bagázs hát :D
süti beállítások módosítása