Anett88 2009.11.04. 20:33

 Ahogy terveztük hétfőn megünnepeltük a szülinapot, de ezzel kapcsolatban valahogy semmi sem ment egyszerűen... A gyertyákkal folyamatosan szenvedtünk, arról nem is beszélve hogy nem volt öngyújtónk. Végül abban maradtunk inkább csak 1 gyertyát rakunk mert nem bírtunk velük, aztán utánna végül olyan ügyesek voltunk hogy az öngyújtót otthon hagytuk így ott kértünk. Tiszta macera volt az egész. De azért megérte mert örült az ünnepelt és mindenkinek nagyon ízlett a palacsinta tortánk, és még szerintem is nagyon szerényen fogalmazva baromi jó lett. :P
Kedden eggel arra kelek hogy Linda barátnőnk épp zongorázik és mellé énekel is amit inkább neveznék valamiféle kántálásnak. Mikor ezt befejezte elkezdett furulyázni a folyosón... istenem csak ne jáccana ilyen szarul. Délután túléltem egy shoppingolást Katával, ami azért igen nagy kihívás és csoda az is hogy belementem, de lehet azért mert tudtam a plázában úgyis csak kb 4 bolt van :D
Szerdán vagyis ma a lányok ordítozására keltem, később a takarító porszívózótt körülöttem. Furcsa lenne ha egyszer nem valaki másra kelnék fel...de hamár ilyen "korán" felkeltem nekiálltam ebédet csinálni és már meg kell hagyni elég jól elvagyok ezzel a főzőcskézéssel és próbálok mindig vmi finomat csinálni, persze ipari mennyiségben hogy minimum 3 napig nem kelljen főzni utánna :D Ma olyan anya féle mascarponés tésztát csináltam és nagyon finom lett.
A nap további részében semmi izgalom nem volt, szokásos fetrengés, óra..ja igen az óra.. hát most először örültem annak hogy kint ordibált mindenki mert a tanár idegesítette és fél órával előbb abbahagyta :P (ja merthogy egyébként még mostis az a szokásuk hogy délután,este, éjszaka mind1 kb 50en együtt vonulnak és ordítják az indulójukat folyamatosan akár egy órán keresztül, nem igazán értjük mi ez.)
Nade azóta hogy vége az órának folyamatosan csak punnyadás megy...

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr931500931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása