Anett88 2009.11.07. 22:09

 Szombatra megbeszéltük a magyar párral hogy idejönnek hozzánk és tartanak nekünk pár portugál nyelvórát, majd megmutatjuk nekik a várost.
Ide is értek olyan 11 óra környékén és beültünk a plázába. Lenyomtunk egy másfél órát ami után már kezdtem igencsak lefáradni mert 1000szer intenzívebb volt mint a sulis órán és itt végre megértettem pár dolgot mert legalább magyarul elmagyarazta nekünk a Melinda nem úgy mint a sulis tanár aki csak portugálul beszél és soha nem értem meg mit akar tőlem.
Az óra után megmutattuk nekik az óvárost és a kilátót ami az egyetlen látványosság errefelé. Ezután a kis kitérő után újra visszamentünk a plázába még másfél órát lenyomni. Nahát én addigra már igencsak lefáradtak és inkább csak irtam és reméltem nem kell gondolkoznom. Miután vége lett az órának még elvittük őket a gasztronómia fesztiválra, ahol megkóstoltunk pár ételt még és ismét ittunk egy kis sangriát. :P
Mikor már mindent megnéztünk elindultunk, merthát Melindáéknak még haza is kell érniük vonattal. Mi is elindultunk haza fáradtan és mikor megérkeztünk mondhatni beleestünk a fotelba és azóta nem nagyon keltünk fel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr241508075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.11.11. 12:12:02

Csupa punnyadásról szól a kinti élet :D
süti beállítások módosítása