Tegnap este vettük észre hogy ma nem lesz óránk, így rögtön kitaláltam hogy itt lenne az ideje megejteni a Coimbra városnéző túrát mert már nagyon szeretném látni. Egészen késő estéig terveztem az utat, mit kellene megnézni és hogyan jutunk el oda hogy minden tökéletes legyen. Még útvonat tervem is volt. :D
Aztán a reggel már nem indul valami jól. Ott kezdődött hogy este szerintem már olyan kómás voltam hogy elszámoltam az időt és rossz időt állítottam be. Felkeltem, nagyjából 10 percig néztem az órákat ami persze mind mást mutat az időátállítás miatt :D mire rájöttem van 15 percem összekapni magam. Hát nekem ez sikerült és toporzékoltam Kata ajtajában hogy induljunk mert lekéssük a vonatot. Aztán siettünk, persze a taxira is ilyenkor kell 10 percet várni, hát ő is sietett ahogy tudott majd mire odaértünk ismét azt láttam amit pár nappal előtt: lehet integetni az elmenő vonatnak... :( Hát mostanában nincs szerencsénk a vonatokkal. Hát egy kicsit ideges lettem, najó nem kicsit hanem nagyon és kellett 1 óra hogy végre lenyugodjak.... A következő vonat csak 2 órával később jött volna ami már túl késő volt így ez a kirándulás egy másik időpontra maradt... :(
Így hazamentünk, majd később nekiálltam ebédet csinálni ami viszont naaagyon finomra sikerült. Mascarponés, zöldséges husi... lassan elérem a mesterszakácsi címet. :P Büszke vagyok magamra. :D

Hát estére a szokásos hétfő esti programot tervezem mikor minden hülyeséget és idióta sorozatot megnézek amit a tv2 és rtl klub kínál nekem majd szundiii zzzzz....

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr361598479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.12.18. 11:58:01

Kedves Anett barátnőnk!
Várunk vissza haza Budapestre a fagyos téli Magyarországra, jó utazást haza és jelentkezz majd ha megérkeztél. :)
Á.
süti beállítások módosítása