Anett88 2009.11.02. 11:24

hétvége

 Péntek este érkeztünk vissza szeretett kis koleszunkba, bár vicces de télleg jó érzés volt újra itt lenni. Mikor Kata családja meglátta a szobáinkat és felszereltségét kicsit kiakadtak hogy tudunk itt élni és jókat nevettek és igazából ekkor jöttem rá hogy a kezdeti sokk után hogy ez milyen szar hely már egészen megszerettem és otthonosan érzem magam, és vicces volt ahogy ők meg kiakadtak. Miután körbenéztek elindultak Lisszabonba hogy leadják a kocsit és hazarepüljenek, mi meg felsóhajtottunk és leültünk hogy ismét ketten vagyunk és átbeszélgettük az estét. :)
Szombaton kipakoltunk, összeszedtük magunkat s közben akadt egy kis áramszünet ami még nem is volt gond, nagyjából 1 órán keresztül nem volt semmi. Ami már gond volt hogy miután visszajött az áram az internet nem kapcsolt be magától és mivel senki sincs ilyenkor az iskolában már rögtön sejtettem egészen hétfő reggelig nem lesz.
Majd el kellett még mennünk vásárolni mert meglepetés bulit csinálunk az egyik srácnak és kitaláltuk hogy palacsinta tortát sütünk neki. Estére halloween party volt betervezve és reméltem hogy valami izgalmasat fogok látni mert itt Portugáliában jobban üneplik mint otthon, de sajnos meg kell mondjam a buli nem volt nagy szám, senki sem volt beöltözve.
Vasárnap délután nekiálltunk a tortának, már sokkal jobban sikerült a palacsinta mint a múltkor. (komolyan már profi leszek :P ) Egész szép lett, hát az ízére még kiváncsiak vagyunk... Az ünneplés végül technikai okok miatt elmaradt. :) Amit igazából nem bántam mert így korán lefeküdtem aludni.
Reggel mikor kinyitottam a szemem első dolgom volt hogy bekapcsoltam a gépet de még nem volt internet, bár sejtettem hogy csak 9 után lesz mert akkor kezdenek el dolgozni. Elindultunk a 9-kor kezdődő órára de nagy nagy sajnálatunkra bejöttek szólni hogy elmarad, hát mondanom sem kell rohantunk is vissza a szobába, aztán már internet is volt. :P Vagyis van mert épp itt tartunk. Jaa és akkor mondanám nem kell aggódni ééélek... csak nem volt net. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr491492674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása