Anett88 2010.01.26. 14:04

utolsó hét

 A hét első fele tanulással telt el hiszen volt 2 vizsgánk és egy prezentációnk. Éjjel nappal tanultunk már amennyire telt tőlünk mert kedvünk nem volt sok. Mikor már végképp nagyon belefáradtam a tanulásba támadt azaz ötletem hogy én most megtanulok zongorázni. Hát jó öreg internet barátomat előszedtem, online zongora, és online youtube zongora leckék...mi kell még :D Nos így történt meg hogy én éjfélkor tanultam meg lejáccani a Für Elise-t. Hát reggel természetesen miután felkeltem első dologm volt az igazi zongorán is elpróbálni és nagyon büszke voltam magamra hogy le tudtam jáccani. :P Persze mindenki szídta a Lindát mert azt hitték ő volt, de végül bevallottam hogy én voltam. :D Miután végre túlestünk minden vizsgán fellélegeztünk és ennek örömére Katával elmentünk egy jót ebédelni utoljára a kínai étterembe majd bevásároltunk a Continente-ben ez után pedig este hatalmasat aludtunk. :)
Hát következett egy szokásos csütörtök és itt már mindenből az utolsó következett, utolsó Fra, majd utánna a szokásos péntek. Csütörtök este búcsúvacsoránk volt amire az iskola hívott meg minket, pár tanárral és a vezetőséggel elmentünk egy étterembe ami állítólag a legjobb a városban. A hely valóben klasz volt, bár elsőre kicsit kiakasztott az a pár hangya ami az asztalon mászkált előttem, de rájöttem ez csak engem zavart... A vacsi klassz volt, bár mindent nem mertünk megkóstolni mert nem minden volt fogunknak való. Jót beszélgettünk a tanárokkal, majd utánna visszamentünk a koliba viszont nagy meglepetésünkre Joao és felesége is velünk tartott.
Pénteken Anssi szülinapját ünnepeltük, ami szintén végülis egy búcsúbuli is volt egyben de ez már csak egymás között. Zenét hallgattunk, tortát ettünk, sztorizgattunk és nosztalgiáztunk egy kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr941703522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása