Anett88 2009.10.19. 23:16

 Hát a reggelt egy fincsi mondhatni portugál történelem órával kezdtük, ami olyan izgalmas volt hogy többször majdnem elaludtam már, dehát ez már megszokott lassan. Fény derült arra ismételten hogy Portugália a világ ura volt, és mindent ők uraltak. Hát ezen jókat mosolygunk általában... Óra után feljöttünk és Zsófi nagyon kedves volt és ismét teljesítette egy kivánságomat miszerint borsófőzeléket akartam enni...és ma csinált nekünk. Fincsi volt :)

Közben kitaláltam mi lesz a legközelebbi amit főzni fogok, hogy valami ehetőt is egyek. A krumplis tészta nyert.

Jaaj és kihagytam, hogy pénteken megérkezett az utolsó erasmusos lány is aki törökországból jött és a vízumintézés miatt késett. A hétfői órán láttuk őt először, hááát... angolul nem tud, amikor megkérdezik tőle hogy hívnak és azt válaszolja hogy törökországból jöttem akkor ott már baj van... emellé még visszahúzódó is, szóval nem sok jót jósolok neki, legalábbis a mi részünkről biztos nem...a nap tovább részében szintúgy nem láttuk már...

Délután elmentünk várost nézni és elmentünk az óváros fele, megnéztük a régi várfalat, hát ismét leakadtam a játszótérnél, hintáztam, csúzdáztam de azt hiszem a mickey egeres pulcsimban nem is volt olyan gáz. :D

Hazafele még beugrottunk a boltba venni pár dolgot, főképp a krumplis tésztámhoz :P aztán hazaérve gyors vacsi volt mert majd éhen haltam és utánna már csak punny volt és alvás...zzzz.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr501462089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.10.20. 11:45:03

Nem tudom miert de beloled konkretan kinezem azt hogy hinta, csuzda, mokuskerek, maradtal a kis Anett :D
süti beállítások módosítása