Anett88 2009.12.14. 01:42

Lisszabon

Pénteken mivel volt szabad időnk úgy döntöttünk megejtjük a lisszaboni városnézést amit úgy szerettem volna. Mikor ott jártunk kocsival futólag láttam milyen szép a karácsonyi dekoráció és világítás és ezt szerettem volna jobban megnézni pluszban feltérképezni a helyi Váci utcát. :)
Délután ra meg is érkeztünk és rá kellett jönnöm mostmár egész otthonosan mozgok a városban és tudom mi hol van aminek igazán örültem. Sétálgattunk, benéztünk boltokba, majd ebéd gyanánt hát hav máshova is mehettünk volna mint a mekibe. Bár meg kell hagyni az új csirkés tortillás tekercs nagyon finom :P Ebéd után beültünk még a szomszédos kávézóba ettünk Pastel de Nata-t és közben beszélgettünk, ücsörögtünk és néztük a sürgés forgást. Kis pihenőnk után ismét útnak indultunk és én hatalmas lendülettel jártam az utcákat kiváncsian hogy mi izgalmasat fogok találni. Aztán végre eljött a kivilágítás ideje is. Gyönyörű szép volt az egész. Nagyon tetszett, csak sajnos a fényképezőmnek nem így nem igazán tudtam lefényképezni milyen szép látvány volt. Utunkat az Adrássy úthoz hasonló úton fejeztünk, ahol is találtunk egy metrómegállót így hamar iránybatettem magunkat.
Néztünk az órát és még volt 20 percünk elérni a következő vonatot, hát kitaláltuk mi azt megcsináljuk. Leszálltunk a metróról, szaladtunk jegyet venni, már csak 5 percünk volt hátra a nő meg csak magyaráz és ráérősen csinálja a dolgokat. Már idegesen toporzékolunk, hogy kb 2 perc van indulásig hátra mire végre megkaptuk a jegyeket hát akkor futás. Sprint a vonathoz mikor is én már látom bizony az pont ott megy és lehet neki integetni. Hát levegőt alig kapva ültünk le a padra na most mi lesz. A következő vonatra már nem érvényes a jegyünk mert ugye itt időpontra szól és különböző árkategóriás. Hát  mi már mindenféle magyarázatot előre kitaláltam mit kell mondanunk a kallernak és hogyan fizetjük le ha kell. :D
Felszállunk a következő vonatra és pont jön a vezető így gyorsan megkérdezem hogy mi van akkor ha lekéstük a vonatot, mutatom neki a jegyem és stb...mire ő mondja jó a jegy erre a vonatra... nem igazán értettem mondom biztos vak de ha ő mondja :D
Már ülünk 20 percce a vonaton és várjuk az indulást mire Kata ránéz a jegyre és megkérdezi tőlem hogy miért van ezen a jegyen 19:45 a mi tervezett 18:45-höz képest?! Na ekkor jött a felismerés hogy úúúristen a nő nem is adta már ki a jegyet arra a vonatra hanem rögtön a következőre, így tulajdonképp a jegyünk  teljesen jó volt és nem késtünk le semmit... csak egy órát kellett várnunk. Hát velünk már csak ilyenek történnek... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr431595604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása