Anett88 2009.10.21. 21:06

sütünk-főzünk

 Ismét főzőtudományom csúcsára értem azt hiszem. Mivel a főzőlap szörnyen lassú kitaláltam, hogy az olajat rakjuk be egy kicsit a mikroba, perfekt ötlet volt, pár perc alatt már meleg is volt az olaj és tudtunk csinálni a sültkrumplit. Jah hát igen updates vacsink volt hamburger sült krumplival.
Másnap a szokásos módon indult, felkeltünk, óra, bla bla...
Utánna ahogy megbeszéltük nekiálltunk palacsintát készíteni. Az első probléma ott adódott hogy szükségünk volt bubis ásványvízre amit fel kellett kutatni mert nem sok helyen lehet találni. Nekiestünk a palacsinta készítésnek és meglepő módon minden flottul ment és még a nem túl tökéletes főzőlap és palacsintasütő sem szabhatot gátat főzőtudományunknak... Mondanom sem kell egy palacsintát sem rontottunk el, sőt még dobáltuk is (még én is!), de hiába is próbálkozna otthon bárki, één akkor sem fogok otthon palacsintát sütni... :P
Miután kész lettünk jöhetett a megérdemelt kóstolás és úgy voltam vele adjuk meg a módját nutellás palacsintát ettem pudinggal leöntve... finom volt de 2db után kifeküdtem...
Délután további részében én inkább az ágyon feküdtem és emésztettem a palit míg Kata tolta a rubint rékát... Jah és igen megmutattam apának a szobámat mire annyit mondott hogy kicsit olyan mintha a józsefvárosi piac mellett lenne...hát igazán nem értem most miért mond ilyet :D

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr431466371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.10.23. 11:43:52

Hmm...mutass egy kepet hadd dontsem el milyen piac lenne az :D
süti beállítások módosítása