Anett88 2009.11.12. 14:24

november 11.

 Szerdán volt egy óránk ami köszönhetően a technikának és annak hogy a papi nem értett hozzá így 1 órával rövidebb volt.
Óra után volt egy kis ebéd szünet és utánna mentünk megnézni a sulik közti hangversenyt. A mi iskolánk diákjai superman-nek öltöztek be, de voltak gombák, szelektív hulladéknak öltözöttek és óvszerek is. :D A város főterén gyúlt össze az 5 iskola hogy összemérjék hangjukat. Mozdulni sem lehetett annyian voltak, jó mulatság volt nagyon élveztük, bár egy idő után mégis unalmassá vált mert nem értettük miről énekelnek így nem kötött minket annyira le. De a jelmezek nagyon ötletesek és klaszak voltak.
A hangverseny után hazarohantunk átöltözni és már mentünk is vissza mert estére egy lovas fesztiválra mentünk. Busszal mentünk, de mivel abban nem volt elég hely 2 embernek a professzorral kellett mennie. Háát elintéztem hogy Katával mi menjünk a kocsival, amivel elég jól is jártunk. :P Sokat beszélgettünk az úton, aztán a feleségét kitettük otthon, mi is felmentünk velük és megnéztük a lakásukat ami nagyon szép volt, találkoztunk a gyerekekkel és még némi csokit is kaptunk. :) Egész jó döntés volt ez, kényelmes kocsi és még minden extra, bár visszafele megbosszulta magát a dolog. :)
Odaértünk a fesztiválra, hát mindenhol lovasok mászkáltak, úgy kellett ugrálni előlük és az otthogyott "csomagok" elől. A fesztiválon megkóstoltunk egy jellegzetes portugál édességet ami ízre kicsit olyan mint egy fánk de azért mégis tök más, de már ránézésre éreztem hogy híztam tőle 2 kilót. Érdekes volt a fesztivál, meg mindenki be volt öltözve, úúgy mondanám hogy ilyen 17.század környéki lovasruhákba. Simogattunk, etettünk lovat, majd beültünk vacsizni. Ugyan nem voltam éhes dehát muszáj volt enni mert pakolták folyamatosan a tányéromra az ételt. Vacsora előtt koccintottunk borral... vagyis boros sprite volt amiről még sosem hallottam, de még így se mondanám h jobban ízlett.
Vacsi után lassacskán elindultunk haza és visszafelé már nekünk is a busszal kellett menni, mert a prof már nem jött vissza velünk éshát persze nekem nem jutott már hely így Katának az ölében kellett ülnöm. Nem ez volt a legkényelmesebb utam, de ez van.
Nagyjából hajnali 1 fele értünk haza amikor is én bevetettem magam az ágyba mert már nagyon fáradt voltam, a többiek viszont pakolásnak kezdtek mert utaznak madeirára kora reggel. Na legalább lesz egy csöndes hétvégém . :P

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr861520243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása