Anett88 2009.10.12. 23:57

a very good day...

 Hát, hogy  tegnap esténél kezdjem, végülis jól sikerült de nem jött el mindenki mert fáradtak voltak az egész napi Lisszabon túra után. A lányok kicsit passzívak voltak és nem akartak annyira énekelni, de mi azért adtunk a feelingnek és a végére még a fiúkat is rávettük egy kis éneklésre...(las ketchup:asareje számot énekelték spanyolul)...

Aztán jött a hétfő reggel. Szokás szerint nem magamtól ébredtem hanem arra riadtam fel hogy valamit leejtettek, valami ajtót becsaptak...ilyenkor az egész folyosó visszhangzik. Szitkozódtam folyamatosan, de legalább nem voltam ezzel egyedül mert Kata is erre kelt fel. Elmentünk az óránkra ami 2 óra hosszú volt szünet nélkül, a végére mindig azt érzem hogy öngyilkosságot fogok elkövetni. Na mind1 túléltem az órát, a spanyol különítmény már várt ránk az udvaron. Elnéztünk a kantinba ebédügyben, mert már nagyon éhes voltam. Tűrhető volt a kaja és nem is olyan drága, szerintem 2 perc alatt betömtem annyira éhes voltam. Ezután jött egy kis SZIESZTA (kezdünk rászokni:)) az udvaron a fűben. Közben gondolkdotunk milyen jó lenne napozni egy kicsit és lemenni a partra, amiből az lett hogy fogtuk magunkat és lementünk a folyópartra ami nagyon szép és tiszta. Nem hasonlítható a Dunához, így bele mertem menni a vízbe, láttam az alját. Fürödtünk, napoztunk, ja mert ugye itt 30 fok van ám :D és 1 picit meg is égett az arcom, de ennyi kell holnap jó szinem lesz pont. :P

Este beültünk vacsizni, de most jutottam el arra a pontra hogy nem szeretem a portugál konyhát... ezek nem tudnak főzni, a kaja olajos, a krumpli száraz, nem túl ízesen főznek, a ételek elég egyszerűek, húst hússal esznek ami 1 idő után már nekem is sok pedig... Holnap egész biztos hogy tésztát fogok főzni, mert már minden mást unok... u de ennék egy kis borsófőzeléket...

Vacsi után elköszöntünk a spanyoloktól  akik holnap indulnak haza, klasz volt őket megismerni és jó volt velük a hétvége, de ha minden igaz páran visszajönnek még decemberben szóval csak addig kell nélkülöznünk társaságukat. :D Miután elköszöntünk feljöttünk a szobába és ma korán lefexünk, hogy legyen energiánk a holnap reggeli órára. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr781446548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.10.13. 16:33:36

Nos,ma nálam borsófőzelék volt az ebéd pont! :D
süti beállítások módosítása