Anett88 2009.10.13. 22:40

október 13.

 Reggel "korán" keltünk 9kor business english óránk volt. Rémesen lassan telt az idő és közben többször valóban majdnem elaludtam és már csak támasztottam ki a szemeimet. 9 és 12 óra között volt egy kis szünetünk amiben már én azon gondolkodtam kéne valami kávé mert már a túlélésre megyünk, de csak kibirtam nélküle is. Ahogy vége lett az órának én voltam az első aki kivágatott a teremből és rohantam vissza a szobába. Csináltam magamnak ebédet, közben pedig barátok köztöt néztem, majd jóllakottan következhetet a szieszta...

Miután kipihentük magunkat elindultunk nagybevásárlásra, ami nagyobb lett mint hittem volna. :D Ketten telipakoltuk a kocsit és annyi cuccal jöttünk ki mint máskor anyáékkal valami nagybevásárlás után csak a gond az volt hogy olyankor ők fizetnek mostmeg nekem kellett... :D Hívtunk taxit amivel hazamegyünk, na a taxis is röhögött rajtunk. Haza hozott majd segített kivenni a szatyrokat..najó valójában rámadta az összeset és közben röhögött majd vállon veregetett jólvan és monta "jólvan izmos vagyok én" nah jó hát ezen 2 percig sírtunk, aztán nagy nehezen felcipeltünk a 2. emeltre és kipakoltunk. Innentől már semmi izgi, fexem a szobámban és net mert ma nincs kedvünk kimozdulni éééés alvás...

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr551448664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása