Szerda este van... már épp készülnék fürdeni menni, engedem a vizet mikor kintről hallok valami sikítozást, figyelek de aztán semmi...jó ismét készülődök tovább mikor megint hallom. Kinézek mostmár az ablakon és látok egy fekete csávót az ablakunk alatt és felkiabál. Hát gondoltam ez biztos nem nekünk szól és ismét indulnék fürdeni, de előtte átmegyek Katához valamiért s ekkor állított be a Niki és a Kata egy kamerával a kezükben. Igazából elsőre nem hittünk a szemünknek hogy ez micsoda. Hát ezután nagy volt az öröm és a sírás és szerintem a lányok egész este nem is aludtak. :)
Hát a csütörtök péntek aztán gyorsan eltelt, a lányokkal szórakoztunk végig.
Szombaton a lányok készültek egy kis meglepi bulival Katának a szülinapjára. Mindenkit áthívtunk a koli tv szobájába aztán lufitól kezdve a hello kittys poharakig minden volt. :D Jó hangulat volt, dehát hogyne lett volna mikor ismét "dj Anett" szolgáltatta a zenét. :D , később jött a torta is aztán persze egy kis szokásos sírás... :)
Vasárnap kicsit nehéz volt korán kelni, de muszáj volt mert kirándulós nap volt. Jöttek értünk busszal és célba vettük először a szomszéd várost ahol megkóstoltuk a portugálok szerint legfinomabb levest. Kőlevesnek hívják, talán a történetet ismerjük. Igazából tényleg minden volt benne amit egy levesbe bele lehet tenni, ízre kicsit olyan volt mint a jókai bableves csak éppen a kolbásztól kezdve a 3 fajta huson át a krumpli meg bab és még ki tudja mi minden volt benne...már nem is mondanám levesnek mert olyan sűrű ezektől hogy inkább vmi főzelék. De minden összevetve nem igazán nyert nálam. Az ebéd számomra nagyon vicces hangulatban telt, igazából már bármin tudtam röhögni de ha biztosra akartam menni akkor elég volt a török lány fejét néznek. Vallásából adódóan ő nem akart enni ebből a levesből és olyan fejet vágott hozzá hogy szerintem már épphogy nem kezdett el zöldülni. Kata nagyon felhúzta magát rajta hogy a csajszi hogy fintorog az egész ebéd alatt, de én annál jobban mulattam az egészen. Szerintem vicces volt :D
Ebéd után jött az én meglepim Katának, megkértem a tanárt hogy segítsen egy tortát szerezni aztán énekeltünk neki amin nagyon meghatódott és ismét tortát ettünk.
Ebéd után lisszaboni városnézésre indultunk, megnéztünk pár fontosabb dolgot, majd elmentünk megkóstolni egy szintén országszerte híres és kedvelt süteményt, amit csak egy helyen lehet kapni az egész városban és ezért az emberek képesek akár fél órát is sorbaállni.
Városnézés után márcsak a focimeccs következett Benfica-Académica bajnoki meccs volt. Viszont annyira szerencsétlenek voltunk, hogy egész nap megúsztuk az esőt, de mikor odaértünk elkezdett szakadni. Az esernyőt le kellett adni a bejáratnál és szakadó esőben kellett körbesétálni a bejárathoz. Alapvetően nagyon jó helyre szólt a jegyünk, de sajnos pont oda esett az eső, így aegy darabig ott ültünk de aztán inkább kerestünk másik helyet. Hát azt hiszem nem mondok senkinek újat ha elmondom hogy én már hatalmas hisztériás rohamban voltam, mert igazából már a nadrágomból is csavarni lehetett a vizet és nem mondanám hogy mellé nyári meleg volt. A meccs valami táncos bemutatóval indult majd hagyományosan körberöptették a stadionban a Benfica kabaláját egy sast. Egy ideig még néztük a meccset ami igazából izgalmas volt, nagy feelingje volt az egésznek, de a végére már fáztunk és úgy voltunk vele 4:0-nál már elég valószínű hogy ki fog nyerni.
Hát ismét szakadó esőbe szaladtunk vissza, majd próbáltam megkeresni az esernyőmet ami lehetetlen volt így felkaptam egy másik szimpatikusat, mert valamit viszont muszáj volt. Hát szörnyen elázva vártuk a buszban a többieket hogy végre elindulhassunk haza és közben reméltem hogy nem leszek beteg másnapra. Hát úgy tűnik nem jött be. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr901580760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása