Anett88 2009.10.15. 17:46

költözés

 A nap szokásosan indul, arra kelek hogy kedves Linda telefonja szól és mellé a takarító porszívózik a szobájában. Mert hozzá minden nap megy...

Következett ismét egy Consumer Behaviour óra, pontosan olyan unalmas mint az előző. Az érdekes az hogy Zsófi beüllt hozzánk az órára, de szerintem nem tudta mire vállalkozik. Óra után épp ebédeltem a szobámban mikor kopog a takarítónő és lógat nekem egy kulcsot és mutogat... Hát azt hiszem értettem mit akar, kimentem a folyosóra és mindenki ott volt, mindenki kapott 1 kulcsot.. magyarul le kellett költöznie mindenkinek az első emeletre. Elsőre kisebb háborgás volt, mert semmi kedvünk nem volt összecsomagolni mikor már úgy belaktuk az egészet. Na mind1 hát ez van beletörődünk és lecuccolunk... Miután felmértem hogy az ágyam 2szer akkora mint az előző (épp mint otthon) és hogy a szoba sokkal jobban néz ki ettől már annyira nem is bántam, szépen berendeztem és máris jobb mint a régi volt, bár azért szokni kell mert pont tükörképe az előző szobámnak és fura... Hát most épp itt tartunk... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr881452351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása