Anett88 2009.12.14. 02:20

bevásárlós nap

 Péntek este kitaláltam hogy kéne csinálni ismét egy kinaiban evős majd bevásárlós napot. Így miután felkeltünk, összeszedtük magunkat és 3asban Martinával elindultunk. Először becéloztuk a kínait hogy megebédeljünk. Én már előre tudtam mit fogok kérni és pontosan olyan finom is lett ahogy azt vártam. Annyit beszélgettün ka csajokkal a sült fagyiról hogy úgy döntöttünk kérünk egyet. Hát az is nagyon finom volt bár kicsit lefagytam közben mert nem enyhén hideg volt. :D Hát így jóllakva indultunk el bevásárolni, aminek megvan az előnye mert kevesebb kaját vesz az ember. (Tapasztalat a múlt alkalomról:D ) Hát itt is kezd karácsonyi láz lenni és rengeteg ember volt. 
Hát a csoki osztályon elidőztem egy jó ideig, mert annyi féle és fajta csoki volt kirakva karácsony alkalmából hogy úgy éreztem magamat mint gómbóc artúr és nagyjából mindent le tudtam volna kapni. Najó visszafogtam magam tekintettel a kilók gondolatára. :P Furcsa volt úgy vásárolni viszont hogy végig az járt a fejemben már csak úgy vegyek kaját hogy egy hétig leszek itt már és ne kelljen kidobni semmit. Ilyen otthon szokott lenni nyaralás előtt... :) Hát nem véletlenül mondom hogy csak vendégségbe megyek haza aztán úgyis jövök ide vissza. (L)
Jól megpakolva viszont már úgy döntöttünk inkább nem sétálnánk haza, hanem hívtunk egy taxit és kényelmesen haza gurultunk.
Ismét rá kellett jönni hogy így bizony el lehet tölteni egy egész napot. :) (Bár hozzá kell tennem csak az odaút 1 órás séta nagyjából és akkor az még hegynek lefele... )

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr51595625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása