Anett88 2009.12.01. 17:35

Igen, igen tudom rég nem írtam, nem kell többször elmondani. :)
De ha éppen semm olyan érdekes nincsen, nincs mit leírni... :)


A héten megszállt minket a litván hadsereg, leginkább a mellettem lévő szobát aminek nem nagyon örültem mert a szomszéd leányzó önmagában is olyan hangos, hogy sokszor idegesít de 3 litván csajszi 1 szobában... áá senki sem akarja tudni milyen is az... Szerencsére sokat nem láttuk őket mert ők a hétvége nagy részét Lisszabonban töltötték.
Szombaton pihi nap volt, az egyetlen program amit beterveztünk az a nagy bevásárlás a Continente-ben. El is indultunk a nagy útra, mostmár rutinosan vittem magammal egy nagyobb táskát is mert azt mégiscsak könnyebb hazacipelni mint a szatyrokat (jah mivel a busz még mindig rejtély számunkra, asszem az is marad). Kitaláltam hogy odafele én még előbb ebédelni akarok mégpedig a kínaiban.
Beültünk, majd elég hamar meg is hozták amit kértünk és jaaaj nagyon finom volt. :) Már hiányzott egy jó kis kínai kaja. Bár nem olyan csípősfajta mint otthon de akkor is jó volt, rögtön tudtam hogy pár napon belül ismét el kell mennem oda enni. :D
Ebéd után bevásároltunk éés nagy örömömre teljesen véletlenül találtam prézlit. Hát én ugráltam örömömben mert eddig sehol nem láttam és azt hittem már nincs is. Mostmár biztos volt hogy az aznapi vacsim rántotthusi lesz...
A haza séta általában felér azzal mintha letoltam volna egy Rubint Réka sorozatot mert amilyen magas hegyet kell megmásznunk mondhatni "súlyzókkal" utánna fáj mindenem...
Hát eljött a vacsi idő és én nagy lelkesen estem neki a rántotthusimnak és a sültkrumplinak. Mostmár abszolult azt mondom bármilyen körülmények között tudok csinálni valami ehetőt. ;) de azért nem fogok megsértődni ha otthon újra használhatok fritut, krumplipucolót vagy egy kést ami télleg vág stb...:D Miután kész lett nagy boldogan annyit ettem belőle hogy mozdulni sem tudtam egy ideig...

Vasárnapra kitaláltuk hogy elmegyünk Lisszabonba és mostmár megnézzük azt a híres bevásárló központot ami állítólag Európa egyik legnagyobbika...
Hát valóban elég nagy volt, sok idő is volt körbejárni, igazából egész délután csak mentünk mire körbeértünk. Az ebéd is gondot okozott annyi féle kaja volt de a végén mégis úgy döntöttem msot valami olyat ennék amit már nagyon rég nem... Kentucky-ba mentem!!!! Mondjuk az igazság az nem volt olyan jó mint otthon mert ez nem csípős volt hanem borsos és itt se ismerik az jó kis káposztasalit.
Hát a plázáról még annyit, hogy nem sokszor láttam még olyan hogy egy igazi hullámvasút is van. Elég klasz volt. :)
Hát a vonatozásban pedig kezdek egyre rutinosabb lenni és már nem félek annyira hogy rossz vonatra szállok és hol kell leszállni, bár azért ehhez hozzájárul az is hogy ezek a vonatok szépek és tiszták és kiirja a megálló nevét. :D

Viszont sajnos itt is beköszöntött az ősz és fááázunk. Igazából nincs is hideg mert még mindig 12-18fok van,de olyan változékony az idő hogy egyik percben megsülsz a másikban megfagy a következőben meg szakad az eső hogy ezt nehéz elviselni. Egyik nap kinéztem és sütött a nap, 5 perccel később szakadt az eső és a következő 5 percben meg ismét sütött. Na ezt nehéz feldolgozni. :D
A másik nagy gond a fűtés kérdés...az hogy ezek sehol nem fűtenek ez botrány..tehát hogy az órán kabátban ülök végig és ha a koli folyosóján végigsétálok lefagyok az elég rossz hogy finoman mondjam. És akkor még nem is montam hogy a leghidegebb pont a konyha, mintha az északi sark lenne olyan hideg van ott, inkább nem eszem. :D

Ma pedig kedd van, ünnepnap... függetlenség napja...igazából csak az a jó hogy nincs suli, aludhattam. :P és csinálhatom a leckéimet. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr311566820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.12.01. 19:13:03

Hmmm...az ottani vonat az nem itteni MÁV, arra plázára én is kíváncsi vagyok. :D
Én komolyan mondom ha visszajössz egy adag sültkrumplit hozok Neked meg mekit mert szerintem az ott nincsen és tuti az hiányzik Neked :D

Anett88 2009.12.01. 22:22:57

@arpad1983: nem nem, sültkrumpli és meki nem kell az van itt is, bármikor ehetek... :)
süti beállítások módosítása