Anett88 2009.10.07. 13:21

első nap...

 Ez volt az a nap amit már nagyon vártunk. Felkeltem és azt láttam az iskola megtelt emberekkel. Nagyszerű érzés volt ezt látni ez után a 3 nap után…

De nem sok idő telt bele és úgy éreztem magam mintha a Harry Potterbe csöppentem volna. A fiúkon olyasmi ruha van mint a torreádorokon, a lányokon meg ilyen talárféleség és akkor ehhez még van  kalap is… hát ez elég vicces számunkra. Rá is kérdeztünk és ez a helyi viselet, de nem kötelező így csak az emberek kb felén van ilyen.
11 órakor volt az erasmus találkozunk ahol végre találkoztunk az összes erasmusossal, 8an vagyunk. Tartottak nekünk a tanárok egy bemutatót és elmondtak mindent, majd mi is bemutatkoztunk s ezután vezettek körbe minket a suliban.

A banda egész szimpatikusnak tűnik, rögtön jól elvoltunk, aztán fél 2kor kezdődött az első óránk. Nagyjából ez az óra arról szólt hogy elmondta a tanár hogy mit fogunk tanulni a félév során és eközben jöttem rá hogy ezaz, egész eddig erre vártam és most kezd el tetszeni hogy itt vagyok.

Mivel ma volt az első iskolanap a helyiek is ma kezdtek így gólyaavatás volt egész nap. Nagyon sajnáltuk hogy nem értettük mi történik mert nagyon érdekes volt nézni amiket csináltak, rengeteg feladat, szivatás volt meg fiúk-lányok szócsatája amit sajnos nem értettünk…

Délután volt pár szabad óránk így gondoltam elütöm az időt hasznosan és főztem vacsit ami a helyi adottságokhoz és viszonylatokhoz képest nem is lett rossz. J

Viszont még csak 4 napja vagyunk itt de máris annyit beszéltem angolul hogy a gondolkodásom teljesen átállt angolra és már akkor is így szólalok meg ha épp nem kellene. :D

Meghívtak minket estére egy barbecue party-ra amit az iskola szervezett… hát elmentünk meglesni mi is ez, tényleg volt sütögetés de mivel ember viszont nem volt így meguntuk és elmentünk. Folytattuk szokásos esti programunkat és lementünk a bárba (de kivételesen laptop nélkül :P ), de csak ketten mert a többiek fáradtak voltak az utazás miatt.

A gólyák örjöngése a bárba folytatódott és énekeltek, valami indulóféléket ordítottak megállás nélkül amit egy idő után meguntunk és inkább hazajöttünk aludni kicsit és bízom abban hogy majd reggel végre nem a szomszéd énekére, fütyülésére vagy zenehallgatására fogok kelni…

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr851433917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása