Hát ma volt 1 consumer behaviour óránk, ami az összes többihez képest rekord rövid és csak másfél óra hosszú. De azért ez is kemény, mert a tanár kicsit érthetetlenül beszél és ahhoz hogy megértsem nagyon kell koncentrálni, amit néha feladok és bambulok.. na pont egy ilyen bambulásomban veszem észre hogy a többiek engem néznek, nem értettem miért de kiderült hogy minket kérdezett a tanár én meg kb azt sem tudtam miről volt szó, de gyors rögtönzéssel megoldottam.

Hogy egy kis általános jellemzést adjak a portugálokról vagy a spanyolokról szokásuk akárcsak a kínaiaknak hogy hát hogy is mondjam felszívják az orrukban a cuccost. Na most a tanár éppen egy példát mesélt nekünk a gyógyszerekről, majd szóba került az influenza és a spanyol nátha is éés ezután lightosan felszívta az orrát, amin mi igen hangosan elkezdtünk röhögni, met ez így vicces képet adott.
Nap tovább részében nem csináltunk semmi xtrát, tv hiányomat kompenzáltam azzal hogy tv2-s és RTL klubbos videókat néztem vagy hallgattam a neten hogy legyen egy kis alapzaj mellettem.

Este érkezett meg Zsófi, kimentünk elé a vonat állomásra és pont abban a pillanatban ért be a vonat. Visszajöttünk, kipakolt Katánál. És a legjobb hogy kaptam tőle sok sok túrórudit!! (methogy napok óta azt hajtogatom de jó lenne enni) Hozott nekünk otthonról még pár túlélő cuccot. :)
Ezután mindenki lement az Iland-be és ott beszélgettünk, én beálltam darts-ozni, ami elsőre jónak tűnt, de aztán kiderült mégse az. :) A többiek kicsit jobbak voltak. De kétségkivül az est fénypontját én alkottam... annyira de annyira koncentráltam hogy na most ez jó dobás lesz hogy annyira jól sikerült hogy a darts gép és a fal közti kb 10 centis résen sikerült átdobnom és az emberek között landolt... remélem mindenki túlélte, nem mertem odanézni... :D Itt éreztem úgy lehet nem kéne jáccanom többet... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr51451961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.10.15. 18:39:52

Az a Túró Rudi nem olvadt meg menet közben? :d

Anett88 2009.10.15. 19:11:32

@arpad1983: nem nem, tökéletes állapotban van
süti beállítások módosítása