Anett88 2009.10.19. 02:59

relax day

 Kitaláltam, hogy én a vasárnapot szeretném végre valóban pihenéssel tölteni és megmondtam Katáéknak ők nyugodtan menjenek el Lisszabonba várost nézni, én maradok itthon pihenni. Így is lett, minek következtében végre nem tudom mióta először nem keltem se ébresztőre, se zenére se éneklésre és telefonhangra. Egész délelőtt az ágyban lustálkodtam, vagyis inkább egész nap, hisz megtehettem. :) A mai nap legfőbb tevékenysége az volt hogy az interneten tudattam mindenkivel hogy élek...

Este megérkeztek Katáék Lisszabonból, rengeteg élménnyel támadtak le, mivel nem voltam ott eltudtak menni vásárolni is (megúsztam:P ), de aranyos volt és hozott nekem ajándékba csokit... nyami mégpedig fehéret...

Miután összeszedték magukat, átmentünk a fiúkhoz ahogy megvolt beszélve valamiféle pókerpartyra... Ők 4en játszottak is, én inkább a szurkoló szerepét töltöttem be, vagy aki éppen kicsit csalt... A játék vége után nem sokkal el is jöttünk mert fáradtak voltunk és holnap reggel óra lesz. Közben meg kell hogy jegyezzem mindenki örömére estére már nagyon hideg volt és rendesen fel kellett öltözni... dee még így is kb 15 fok van...

A bejegyzés trackback címe:

https://portugal.blog.hu/api/trackback/id/tr371459563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arpad1983 2009.10.19. 11:53:28

A feher csoki az en kedvencem is egyben ;)
süti beállítások módosítása